درباره وبلاگ

هر كس كه در دل براي سرنوشت خود، سرنوشت اين ملت و آينده ايران اسلامي ارزش قائل است آن كسي كه براي استقلال و هويت ملت خود ارزشي قائل است، آن كسي كه از تسلط قدرتهاي بيگانه بيزار است، آن كسي كه برايش آينده اين كشور و اين ملت و آينده دنياي اسلام يك هدف بزرگ محسوب مي شود، آن كسي كه از رنج هاي ملت فلسطين دلش خون است ... آن كسي كه مايل است بيش از يك ميليارد مسلمان دنيا قدرت عجيبي را تشكيل بدهند كه بشريت را به سمت كمال هدايت كنند و خودشان در قله كمال قرار بگيرند، آن كسي كه اين احساسات و اين دركها را دارد و حاضر است در اين راه قدمي بردارد او بسيجي است. نظرات، پیشنهادات خود را از طریق ایمیل و شماره تماس زیر با ما در میان بگذارید a.jafari202020@Gmail.com ...... تلفن تماس:09182569347
منوی اصلی
موضوعات وبلاگ
مطالب پیشین
کارنامه عملیات ها
جنگ دفاع مقدس
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
آرشیو مطالب
وصیت نامه شهدا
وصیت شهدا
ابر برچسب ها
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 87253
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

..

..
.. ...
کد موزیک آنلاین برای وبگاه
..
دعای فرج ..
.... ..

.

.

.. ..
پیج رنک گوگل ..وصیت شهدا ..جنگ دفاع مقدس ذکر روزهای هفته ..مهدویت امام زمان (عج) ..
ذکر کاشف الکرب ..آیه قرآن ..
روزشمار محرم عاشورا ..
زیارت عاشورا ..دانشنامه عاشورا ..تاریخ روز ..

.. ..
..
آقای ملک سلمان! شما با قرآن بیگانه‌اید
 
محسن رضایی خطاب به ملک سلمان تصریح کرد: به نظر می‌رسد با قرآن بیگانه‌اید، خوب است به جای چاپ قرآن در تیراژ میلیونی، یک‌بار به خود زحمت دهید و نسخه‌ای از آنها را بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری سپاه روح الله به نقل از خبرگزاری بسیج، در پی ادعای ملک سلمان مبنی بر دخالت ایران در کشورهای منطقه و حمایت جمهوری اسلامی ایران از گروه‌های تروریستی، سرلشکر محسن رضایی به این ادعای شاه سعودی واکنش نشان داد.

محسن رضایی در صفحه شخصی اینستاگرامش در این رابطه نوشت: آقای ملک سلمان، بنظر می‌رسد با قرآن بیگانه‌اید. خوب است به جای چاپ قرآن در تیراژ میلیونی، یکبار به خود زحمت بدهید و نسخه‌ای از آنها را بخوانید.

اگر چنین کنید در می‌یابید که این سخن شما، مصداق «یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَنْ مَواضِعِهِ» است.

یعنی دفاع از مظلوم را «دخالت» می‌پندارید و حمایت از ظالم و ستمگر را «حق قانونی خود» می‌دانید.

پیوند نامیمون شما با رژیم اِشغالگر صهیونیستی، یک فاجعه دینی است که جا دارد در جهان اسلام برای آن عزای عمومی اعلام گردد.

بدانید تازمانی که شما و رژیم اِشغالگر صهیونیستی، با پشتوانه آمریکا به کشورهای اسلامی حمله کنید ما به مظلومانی که مورد تجاوز شما قرار می‌گیرند کمک می‌کنیم.

مطمئن باشید که «وَ سَیعلَموا الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»



برچسب ها :

 نوشته شده در  چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395برچسب:سرلشکر محسن رضایی,ملک سلمان, گروه‌های تروریستی,جاودانه های افتخار,علیرضاجعفری,ساعت 21:40

دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراهدیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (یکشنبه) در دیدار آقای رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، در تحلیلی جامع از شرایط کنونی منطقه، واقعیت تحولات جاری را، تلاش جبهه غرب به سرکردگی امریکا برای تسلط بر منطقه از طریق جنگ وسیع و گسترده با جبهه اسلام دانستند و تأکید کردند: جنگ گسترده‌ای که امروز در منطقه در جریان است، ادامه جنگی است که از ۳۷ سال پیش، بر ضدّ جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است و در این رویارویی، مسئله فلسطین، مسئله اصلی و محوری است و جمهوری اسلامی ایران همانگونه که از ابتدا، حمایت از فلسطین را وظیفه خود می‌دانست، در آینده نیز به این وظیفه عمل خواهد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه موضع جمهوری اسلامی ایران در قضیه فلسطین، موضعی مقطعی نبوده و نیست، گفتند: از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران مبارزه، موضوع حمایت از فلسطین و لزوم مقابله با رژیم صهیونیستی در مواضع امام خمینی(ره) به کرّات بیان می‌شد و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز حمایت از مردم فلسطین، جزء اولین کارهای ما بود، بنابراین دفاع از آرمان فلسطین، به‌طور طبیعی در ذات جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای افزودند: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که امریکایی‌ها در اوج اقتدار خود در منطقه بودند و همه امور در ظاهر ، به نفع امریکا در جریان بود، اما انقلاب اسلامی، روحی جدید در کالبد جامعه اسلامی دمید و شرایط منطقه را به‌کلی دگرگون کرد.
ایشان با اشاره به فشارهای مختلف و گسترده‌ی سیاسی، تبلیغاتی، اقتصادی و حتی نظامی برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی و یا برگشت نظام اسلامی از مواضع خود، تأکید کردند: آنچه که امروز در منطقه در جریان است، در واقع ادامه رویارویی امریکا با نظام اسلامی ایران است.



برچسب ها :

 نوشته شده در  دو شنبه 13 ارديبهشت 1395برچسب:حضرت آیت الله خامنه ای,دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین,جاودانه های افتخار,ساعت 1:27

دیدار هزاران نفر از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور

مقابله با جنگ نرم نیازمند تربیت جوانان انقلابی و مصمم است/ حزب الله لبنان همچون خورشید می‌درخشد

دیدار هزاران نفر از اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز چهارشنبه95/2/1 در دیدار هزاران نفر از اعضای اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان سراسر کشور، یکی از عرصه های مهم رویارویی نظام جمهوری اسلامی با جبهه استکبار را موضوع جوانان دانستند و تأکید کردند: جبهه مقابل نظام اسلامی به دنبال تغییر هویت دینی و انقلابی جوان ایرانی، و گرفتن امید، نشاط و انگیزه از آنان است و تنها راه مقابله با این رویارویی پنهان و پیچیده، تربیت جوانانی «متدین، انقلابی، پاکدامن، مصمم، هوشیار، پرانگیزه، امیدوار، اندیشه‌ورز، شجاع و فداکار» به عنوان «افسران جنگ نرم» است.
رهبر انقلاب اسلامی در ابتدای این دیدار، جوانان را به بهره‌گیری از فرصت بسیار مغتنم ماه رجب و سپس ماههای شعبان و رمضان توصیه کردند و گفتند: این سه ماه، «بهار معنویت» هستند و جوانان که در بهار عمر قرار دارند، می توانند از این فرصت گرانبها برای تقویت بُعد معنویت‌گرا در خود، استفاده کنند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس با برشمردن برخی عرصه‌های درگیری نظام جمهوری اسلامی با جبهه استکبار به سرکردگی امریکا و صهیونیزم، افزودند: استقلال کشور اعم از استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی یکی از این عرصه‌ها است زیرا قدرتها با هر کشوری که بخواهد در مقابل سلطه و نفوذ بیگانگان بایستد و از استقلال خود دفاع کند، مقابله خواهند کرد.

 



برچسب ها :

 نوشته شده در  شنبه 4 ارديبهشت 1395برچسب:مقابله با جنگ نرم,اتحادیه انجمنهای اسلامی ,دانش آموزان,جاودانه های افتخار,علیرضاجعفری,ساعت 21:45


صفحه قبل 1 صفحه بعد